2025 KA131 Projesi 2025-2026 Akademik Yılı Personel Hareketliliği İlanı
2025-2026 Akademik Yılı faydalandırılmak üzere 2025 KA131 ve KA130 Projeleri kapsamında Personel Ders Verme/ Eğitim Alma Hareketliliği başvuruları alınacaktır. 2025 KA131 ve KA130 projeleri kontenjanları henüz merkez tarafından belirtilmemiş olup, toplamda 21 ders verme ve 12 eğitim alma kontenjanı tanımlanması beklenmektedir. Ayrıca 2024 KA131 ve KA130 projelerinden yedek aday personel sayısının yetersiz kalması durumunda bu ilana başvuru yapan personel faydalandırılabilecektir.
Başvuru Yöntemi
• Başvuru https://turnaportal.ua.gov.tr/ adresinden online olarak yapılacaktır.
• İLK OLARAK e-devlet şifrenizle giriş yapınız. Giriş yaptığınızda sadece üniversitemizin ilanlarını görebileceksiniz.
• Giriş yaptıktan sonra, başvuru yapmak istediğiniz ilanı bulup, başvuru yap butonuna tıklayınız.
• Ön bilgilendirmeleri mutlaka okumalısınız.
• Başvuru sırasında yabancı dil belgesi ve varsa diğer değerlendirme ölçütlerine dair kanıtlayıcı belgeler (davet, engellilik, şehit/gazi yakını olma durumu vb.) eklenmelidir.
• Formu doldurduktan sonra başvuruyu tamamla seçeneğine tıklayınız. Tamamlanmamış başvurular ofis tarafından görülmeyecektir.
• Başvuru aşamasında yanlış ve eksik beyanından kaynaklanan sorunlardan Koordinatörlüğümüz sorumlu tutulamaz.
Personel başvuruları 17.03.2025 (saat:00.00) - 18.04.2025 (saat: 23.59) tarihleri arasında alınacaktır.
Detaylı ilan metni için tıklayınız.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Karma Yoğun Hareketlilik (BIP) Personel Ders Verme İlanı
2023 Doğa için Erasmus konsorsiyum projesinden hibelendirilmek üzere Tarımsal Yapılar ve Sulama bölümü 1 personeli Karma Yoğun Program’a katılım için faydalandırılacaktır.
“Land and Water Management: Face To Face With Sustainable Development Goals” adlı Karma Yoğun Program 21-25 Nisan 2025 tarihleri arasında çevrimiçi olarak 5-9 Mayıs 2025 tarihleri arasında fiziksel hareketlilik içermektedir.
Karma Yoğun Program (BIP) detaylı ilan metni için tıklayınız.